Ik werk met managers en professionals die om hun mensen geven. Mensen die hun organisatie verder willen brengen. Mensen die ruimte zien voor verbetering en op zoek zijn naar groei. Mensen die signaleren dat het centraal zetten van mensen geen nice to have is, maar een must-have om vandaag en in de toekomst sterk te staan. Als individu en als organisatie.
Wat mijn klanten in de praktijk zien, is dat de aandacht vaak gaat naar het goed draaiende houden van de organisatie. De focus ligt voor het grootste deel op projecten draaien, producten ontwikkelen, hoogkwalitatieve diensten verlenen aan klanten. En dan komt er vaak een moment waarop ze me vertellen: het gaat op zich goed, maar…
Deze maren leiden ons naar een goed gesprek waarin we de kern van de vraag onderzoeken. Pas als we de kern écht scherp hebben, kijken we samen vooruit. Waar vraagt dit vraagstuk om? Welk stuk van de puzzel ontbreekt nu nog? En dan: Met welke aanpak kunnen we de mensen – en de organisatie – vandaag en in de toekomst laten groeien?
"Werken met Lies geeft altijd energie en nieuwe inzichten. Ze brengt veel positieve energie, en kan ook verstillen en vertragen op de juiste momenten. Gecombineerd met doeltreffende vragen en opmerkingen heeft dat me belangrijke persoonlijke inzichten gegeven. Ik vind het fijn dat ze me in onze gesprekken ook veel laat doen en ervaren. Ze werkt heel persoonlijk zonder daar de buitenwereld bij uit het oog te verliezen. Met haar werken kan ik iedereen aanraden."